Pretty cool stuff, nice detail here and there, and interesting presentation...
Although the anatomy of the guy in the 2nd picture is quite odd and not really very accurate yet.
Definitely really interesting stuff man.....I immediately thought the same thing as MoP about the guy, however. Anatomy could use a little love but your attention to other details are great.
Hello and thank you has all;) after an absence of some days I catch with the texture of Tiragon lol euhh it is more Tiragon has the truths to say lol it is Tiralion h
That beast is very nice, really like the mane on him.
Some of the earlier works look a little noisy such as the man standing with the mount. Maybe it's just the presentation though as it looks good in the picture above where the mount is orange.
in the first post many of the pictures have crazy contrast almost photoshoped I would reduce that (if thats even now possible) or dont do it that extreme next time.
esspecially this one and this one suffer from it.
The last one looks best so far (also presentation wise)
hi all . So … For some weeks of absences I return to continue my small project. And this time I dash with the warrior " Iguer ". I dashed to redo all the retopologie under Zbrush; so and redo all the anatomy . Besides, and as you can notice it in two enclosed images, warrior in a very symmetric anatomy that I go retouched after the division of the UVW. For the hairstyle it is not definitive it should be seen again. .. Thank you Salutation. Bon… Depuis quelques semaines d’absences je reviens pour continuer mon petit projet. Pour la petite princesse lili elle peut attendre pour lui coller du maquillage lol Et cette fois je me lance avec le guerrier « Iguer ». Je me suis lancé à refaire toute la retopologie sous Zbrush ; aussi et éventuellement de refaire toute l’anatomie qui n’est pas encor au point (mains et les pieds), j’avoue que j'ai eu pas mal de plaisir quand même a tout refaire pfff… j’ai évité de poster le développement de ce dernier pour ne pas vous nuire et dire par exemple ahhh mais il na rien d’autre chose a faire celui la ? beh Si …^^ Par ailleurs, et comme vous pouvez le constater dans les deux images ci-jointes, le guerrier à une anatomie très symétrique que je vais retoucher après le découpage des UVW…. Pour la coupe de cheveux ce n’est pas encor définitif c’est à revoir. D’autre part certain vont me reposer peut étre la même question ^^!! Alors je vais répondre avant et je vais leurs DIRE oui c’est de la chevelure/pelage sous Max transformée en géométrie polygonale et exportée sous ZBrush c’est ma méthode hihi …..Merci [img][/img]http://www.tdt3d.com/shared_files/uploaded/2349/24115_2_o.jpg[/img] the dralion
[IMG]file:///E:/DOCUME%7E1/Mahmoud/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG][IMG]file:///E:/DOCUME%7E1/Mahmoud/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG]salut donc suite avec la mod
You're work is incredible! I assume this is high-poly only and not for a game, are you making an animation? The best looks so good, almost photorealistic, i especially like the how mangy and knoted the mane looks. In the latest guy you are making, it might just be the angle but the hands look a bit off to me. Keep up the good work! I look forward to seeing what you do wit his!
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Although the anatomy of the guy in the 2nd picture is quite odd and not really very accurate yet.
Some of the earlier works look a little noisy such as the man standing with the mount. Maybe it's just the presentation though as it looks good in the picture above where the mount is orange.
esspecially this one and this one suffer from it.
The last one looks best so far (also presentation wise)
the last rendre of the Dralion the fusion of The dragon and The lion ,,,the project continu !!
la version final du rendu ,,Dralion est fini mais le projet continu
-Woog
So … For some weeks of absences I return to continue my small project. And this time I dash with the warrior " Iguer ". I dashed to redo all the retopologie under Zbrush; so and redo all the anatomy .
Besides, and as you can notice it in two enclosed images, warrior in a very symmetric anatomy that I go retouched after the division of the UVW. For the hairstyle it is not definitive it should be seen again. .. Thank you
Salutation.
Bon… Depuis quelques semaines d’absences je reviens pour continuer mon petit projet. Pour la petite princesse lili elle peut attendre pour lui coller du maquillage lol Et cette fois je me lance avec le guerrier « Iguer ». Je me suis lancé à refaire toute la retopologie sous Zbrush ; aussi et éventuellement de refaire toute l’anatomie qui n’est pas encor au point (mains et les pieds), j’avoue que j'ai eu pas mal de plaisir quand même a tout refaire pfff… j’ai évité de poster le développement de ce dernier pour ne pas vous nuire et dire par exemple ahhh mais il na rien d’autre chose a faire celui la ? beh Si …^^
Par ailleurs, et comme vous pouvez le constater dans les deux images ci-jointes, le guerrier à une anatomie très symétrique que je vais retoucher après le découpage des UVW…. Pour la coupe de cheveux ce n’est pas encor définitif c’est à revoir. D’autre part certain vont me reposer peut étre la même question ^^!! Alors je vais répondre avant et je vais leurs DIRE oui c’est de la chevelure/pelage sous Max transformée en géométrie polygonale et exportée sous ZBrush c’est ma méthode hihi …..Merci
[img][/img]http://www.tdt3d.com/shared_files/uploaded/2349/24115_2_o.jpg[/img]
the dralion