was geht? und i hob mi scho fost drauf gfreit wida int heimat z kemma, zwar net so gschissen wia die bayern san, oba di gleichen leid, pfarrer, bauer, moidl, d' birgermeister und gschaeftsleid hob des ois schon glabt vergessen zu haben, leute! ;) Was a bit to long and shallow for me although kudos to them using original…