Home Collaboration & Unpaid Work

[SWE/ENG] Looking for 2D artist/animator for game project

null
Offline / Send Message
Pinned
Viseyed null

ARTIST FOUND, BUT I DUNNO HOW TO CLOSE THIS THREAD


For english, go further down!


Hej!

Vi söker en 2d artist/animator för ett spelprojekt som görs på sidan av jobb/skola, vi är ett litet indie-företag som verkligen vill försöka fungera och gå framåt. Just nu är det endast en game designer / programmerar och en story writer / sound producer som jobbar på projektet, därför söker vi nu dig som artist! Spelet vi jobbar på är ett 2d tactical RPG. Vi siktar på ett utmanade spel, men samtidigt belönande. Ett mindre spel allt som allt, men ändå rätt så djupt!


Det vi kan erbjuda dig är;

-Få mer “jobbrelaterad” erfarenhet, då vi jobbar med ett ÄHS (ärendehanteringssystem)

-Unik e-mailadress

-Förhoppningsvis trevligt sällskap/umgänge tillsammans med oss!


Det vi söker;

-Dig som gillar att animera/rita 2D figurer.

-Du ska inte ha svårt att uttrycka din åsikt på möten.

-Helst ska du vara över 18.


Om detta låter spännande för dig, kontakta mig gärna på: marcus.boren@viseyed.com


---ENGLISH---

Greetings!

We are in search for a 2D artist/animator for a game project which is being developed on the side of work/studies. We are a small indie team consisting of a game designer / coder and a story writer / sound producer. This means we are missing a crucial asset to the team, an artist! Our ambitions are high and we hope to bring a fun and immersive game to the public. The game we are working on is a 2D tactical RPG.


We can offer;

-A good “work related” experience.

-Your own unique email.

-Hopefully fun and enjoyable partners.


We search for;

-Someone with some experience in 2D art.

-Someone who does not hesitate to be a part of discussions.

-Preferably age of 18 or older.

-Similar timezone to Sweden (GMT+2(Stockholm))


If you’re interested, don’t hesitate to contact me at: marcus.boren@viseyed.com


Ha en trevlig dag/Have a nice day!

Sign In or Register to comment.